Meestgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt bij ons op verschillende manieren een bestelling plaatsen. Voor deze manieren en de stappen tijdens het bestelproces verwijzen we u naar de pagina: bestellen en bezorgen.

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst en het bedrag op onze rekening is bijgeschreven nemen wij binnen enkele dagen per e-mail of telefoon contact met u op om een verzenddag te bepalen.

In 97% van de gevallen wordt de bestelling de dag na de verzenddag geleverd. In de overige 3% van de gevallen de dag daarna. Dus in 100% van de gevallen binnen 48 uur.

PostNL doet de levering. De postbode kan van 09:00-21:00 langskomen.

Wij kunnen geen tijdstip met de postbode overeenkomen.

Verzenddag maandag = leverdag dinsdag
Verzenddag dinsdag = leverdag woensdag
Verzenddag woensdag = leverdag donderdag
Verzenddag donderdag = leverdag vrijdag

Wat is de levertijd?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst nemen wij binnen enkele dagen middels een e-mail of telefoon contact met u op om de verzenddag te bepalen.

In 97% van de gevallen wordt de bestelling de dag na de verzenddag geleverd. In de overige 3% van de gevallen de dag daarna. Dus in 100% van de gevallen binnen 48 uur.

PostNL doet de levering. De postbode kan van 09:00-21:00 langskomen. Wij kunnen geen tijdstip met de postbode overeenkomen.

Verzenddag maandag = leverdag dinsdag
Verzenddag dinsdag = leverdag woensdag
Verzenddag woensdag = leverdag donderdag
Verzenddag donderdag = leverdag vrijdag

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst en het bedrag op onze rekening is bijgeschreven nemen wij binnen enkele dagen per e-mail of telefoon contact met u op om een verzenddag te bepalen.

In 97% van de gevallen wordt de bestelling de dag na de verzenddag geleverd. In de overige 3% van de gevallen de dag daarna. Dus in 100% van de gevallen binnen 48 uur.

Verzenddag maandag = leverdag dinsdag
Verzenddag dinsdag = leverdag woensdag
Verzenddag woensdag = leverdag donderdag
Verzenddag donderdag = leverdag vrijdag

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Dit kan zijn van 09:00-21:00. Na verzending wordt er automatisch een track&trace-code naar uw e-mail verzonden. Wanneer u de link aanklikt volgt een indicatie over het bezorgmoment. Bijvoorbeeld: Dinsdag 12:00-14:00. Dit is een indicatie. Het kan dus voorkomen dat de chauffeur van PostNL later of eerder bij u is.

Indien u onverhoopt even niet thuis bent adviseren wij u om een briefje op de deur te hangen t.a.v. de chauffeur van PostNL met een tekstje als: “bezorging in de tuin is mogelijk”, “bezorging bij de buren is mogelijk”, “bezorging naast de schuur is mogelijk”, “bezorging op de grijze bak is mogelijk”, etc. De tekst is afhankelijk van uw woonsituatie.

Kan ik een tijdstip waarop geleverd wordt afspreken?

Nee. PostNL doet de levering. De postbode kan van 09:00-21:00 langskomen. Wij kunnen geen tijdstip met de postbode overeenkomen.

Ik heb geen track&trace-code ontvangen. Hoe kan dat?

Wanneer u een juist e-mailadres heeft ingevuld zal u te allen tijde een track&trace-code ontvangen.

Tip: controleer ook uw spamfolder/ongewenste e-mailmap.

Versturen jullie ook op vrijdag?

We versturen bestellingen die aasvissen bevatten niet op vrijdag.

Als de bestelling namelijk niet op zaterdag worden geleverd, dan zal de bestelling pas op maandag worden geleverd. Op zondag is PostNL namelijk dicht.

Kan ik naast aas ook andere producten meebestellen?

Naast aasvissen kunt u alle andere producten in de webshop meebestellen.

Hoe betaal ik?

U kunt betalen via iDEAL en Bancontact (voor onze Belgische klanten). Daarnaast kunt u kiezen om het bedrag over te maken middels een simpele overboeking o.v.v. uw bestelnummer en/of naam. Ons rekeningnummer is NL89ABNA0597946825 t.n.v. doodaaskopen.nl.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die aasvissen bevatten versturen we niet zonder dat er vooroverleg met u is geweest over de verzenddag. Op deze wijze komt u niet voor onnodige verrassingen te staan (niet thuis wanneer de bestelling wordt aangeboden).

Hoe en door wie wordt mijn bestelling verzonden?

De aasvissen worden diepgevroren verzonden in een polystyrene (piepschuim) doos speciaal om de aasvissen koel te houden tijdens het transport. De levering geschiedt door de verzendmaatschappij PostNL.

Dien ik het aas na ontvangst in de vriezer te stoppen?

De aasvissen dienen direct na ontvangst in de vriezer te worden gestopt. De aasvissen zijn circa 1,5 jaar houdbaar.

Kan ik de bestelling ook afhalen?

U kunt uw bestelling op afspraak afhalen in Alkmaar.

Ik heb nog een vraag.

Wanneer u toch nog een vraag heeft laat het ons weten via een e-mail.